Jiwaku Bukan Di Sini

31 Mac 2010 Ibu Mifzal 6

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera hmmm..wah macam apa jer tajuknya kan..tp sememangnya itu yg ibu rasa..tentang kerja ibu ni..semakin hari..semakin ibu rasa hilang semangat nak berkerja..ntah kenapa dah… kerja ibu

 0 total views

Doakan Din Beramboi Cepat Sembuh

31 Mac 2010 Ibu Mifzal 5

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera ibu br baca paper pagi..Din Beramboi Koma di Hospital Selayang…patutla riuh pagi era x dak din beramboi..selalunya dia akan menceriakan pagi ibu dgn aznil.. boleh

 0 total views

Ibu Sangat Emosi

30 Mac 2010 Ibu Mifzal 3

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera ntah kenapa malam ni ibu sgt emosi..rs down n rs cam nak marah jer…kesian abah nga mifzal..asyik kena marah nga ibu jer..huhu..ya Allah..tolong la..ibu nak

 0 total views

Oh!! Nuffnang

29 Mac 2010 Ibu Mifzal 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahteraalhamdulillah..sejak dua menjak ni buffered earning blog KMA ni makin meningkat..walaupun x der la banyak mana..tp alhamdulillah..ada jgk la hasilnya kan.. iklan pun banyak dah muncul..kalau

 0 total views

1st Giveaway : Playground Play-A-Round

28 Mac 2010 Ibu Mifzal 2

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera ibu br lepas blogwalking blog Suhida. terbaca plak entry giveaway yg suhida join..teringin plak nak join..kebetulan plak ada gmbar mifzal kat taman menan ok la..giveaway

 0 total views

Blogger Tegar?

28 Mac 2010 Ibu Mifzal 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera Blogger Tegar? adakah ibu seorang blogger tegar? ibu rasa x kot..tp mmg ibu ni sgt2 berminat utk berblogging…. berbanding dgn facebook, or other sosial networking

 0 total views