Jiwaku Bukan Di Sini

31 Mac 2010 6

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera hmmm..wah macam apa jer tajuknya kan..tp sememangnya itu yg ibu rasa..tentang kerja ibu ni..semakin hari..semakin ibu rasa hilang semangat nak berkerja..ntah kenapa dah… kerja ibu

Doakan Din Beramboi Cepat Sembuh

31 Mac 2010 5

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera ibu br baca paper pagi..Din Beramboi Koma di Hospital Selayang…patutla riuh pagi era x dak din beramboi..selalunya dia akan menceriakan pagi ibu dgn aznil.. boleh

Ibu Sangat Emosi

30 Mac 2010 3

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera ntah kenapa malam ni ibu sgt emosi..rs down n rs cam nak marah jer…kesian abah nga mifzal..asyik kena marah nga ibu jer..huhu..ya Allah..tolong la..ibu nak

Oh!! Nuffnang

29 Mac 2010 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahteraalhamdulillah..sejak dua menjak ni buffered earning blog KMA ni makin meningkat..walaupun x der la banyak mana..tp alhamdulillah..ada jgk la hasilnya kan.. iklan pun banyak dah muncul..kalau

1st Giveaway : Playground Play-A-Round

28 Mac 2010 2

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera ibu br lepas blogwalking blog Suhida. terbaca plak entry giveaway yg suhida join..teringin plak nak join..kebetulan plak ada gmbar mifzal kat taman menan ok la..giveaway

Blogger Tegar?

28 Mac 2010 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera Blogger Tegar? adakah ibu seorang blogger tegar? ibu rasa x kot..tp mmg ibu ni sgt2 berminat utk berblogging…. berbanding dgn facebook, or other sosial networking

Award & Tag Dari Bed & Alyyani

28 Mac 2010 2

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera wah..banyak ibu terima award & tag ni..terutamanyan daripada bed & Alyyani. tq bed & Alyyani..ingat ko kat aku yer..nnt bagi la award & tag lg..aku