Ibu Sangat Emosi

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

ntah kenapa malam ni ibu sgt emosi..rs down n rs cam nak marah jer…kesian abah nga mifzal..asyik kena marah nga ibu jer..huhu..ya Allah..tolong la..ibu nak jd org yang sgt penyabar..yang lembut hati..yg tabah n etc..

kdg2 bukan benda besar pun yg buat ibu marah…tp ntah la..ter ’emo’ lebih plak malam ni…

Abah & Mifzal…ibu mintak maaf…ibu bukanlah seorang yang sempurna…

 2 total views,  2 views today

Jom Kongsi!
About Ibu Mifzal 1497 Articles
Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.

3 Comments

  1. Jue —> biasa la jue..sedang kan lidah lg tergigit..ini kan pula suami isteri..tp alhamdulillah..sekejap jer marah2 nya..mmg silap akak pun..huhu x dgr ckp n suka melawan..aduyai

    En.Lepat —> kalau ikutkan silap sy la..sbb terbawa2kan prob di pejabat ke rumah..tp x de masalah besar pun..biasa la..hehe..dak ok dah..nsb baik cepat sejuk..

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*