Tag Dari Pn. Bed


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera wah..rsnya dah lama x dapat tag akhir2 ni…n ibu rs..ibu pun dah lama x jawab tag ni..last thn lepas kot..masa zaman tag-mengetag ni femes kan.. okla..ini tag ibu dapat dr mamashasha a.k.a bed..macih ya..
1. Adakah anda rasa HOT??
Hot jugak..tambah2 cuaca HOT ni..huhu

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang.

3. Cerita pasal gambar.

gambar ni diamik ms dlm keta..waktu ptg..kitaorg nak kuat gi mana x ingat..mifzal nak main kamera..ibu x kasi..tu yg menangis..bergenang air mata tuh..suka gmbar ni sbb dlm dia menangis tu..smpat senyum bila gmbr ni diambil

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
bulan lepas baper hb x ingat la..makan kat pizza hut tg. malim
5. Lagu terakhir anda dengar?
lagu abc kat youtube..tgk n dgr nga mifzal..
6. Apakah yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
klik iklan
7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
ibu, ainey, ros, wan
8. Tag lagi 8 orang.
wah..banyaknya 8 org..sapa ya..
  1. Ayu
  2. Alyyani
  3. Lya
  4. Tinie
  5. Suhida
  6. Zura
  7. Rose
  8. Jue 
9. Siapakah orang no 1 kepada anda?
kawan cyber
 10. Katakan sesuatu kepada orang no. 5.
pantang betul2 tau..
11. No 3 ada hubungan kepada siapa?
 afrina a.k.a her daughter
 12. Bagaimana pula dengan no. 4?
ada anak nama fatin
13. Pesanan kepada orang no. 6.

semoga berbahagia sentiasa..

14. Kata2 cinta kepada orang no. 6.
oh..kami bukan pasangan bercinta..haha
15. Adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan? 
blogger tegar
16. Berikan 5 perkara yang anda tau tentang orang yang mentag anda.
– punyai anak yg sgt cerdik n cute
– kenal masa di m.com
–  rajin jenguk blog kawan
– duk di Klang, Selangor
– umur? muda lg..

 17. Persamaan antara KAMBING dan LEMBU?
dua2 ekor tu ada ekor
  
18. Perasaan anda wat tag ni?
relaks
 19. Adakah anda tau si Razman itu sengal?
 razman? ibu x kenal..
20 – a) GAY or b) LESS?
ahak..dua2 bukan..

Nota : yahoo..dah siap

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


4 Responses

  1. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    bed –> sama2..nnt ada tg..kasi la lg..hehe

  2. mamashasha berkata:

    tq ainey siapkan assignment ni…aku suka pic mifzal tu mmg wajib jadi wallpaper pc ko…..

  3. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    suhida –> ya ke..x per la kalau dah buat..hehe

  4. suhida berkata:

    oh,dah pernah dah buat tag ni ainey… 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge