Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Award Dari Pn. Suhida, Pn. Chekuna, Pn. Bed & Cik Haida


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera
okay..ibu dapat award yg best dari kawan-2 blogger ibu iaitu
Suhida, Chekuna, Bed &Haida Hida

Syarat-syarat seperti di bawah:
1. Thank & link the person that gave you the award.
:: tq a lot coz sudi bagi award ni
Suhida, Chekuna  Bed & Haida Hida ::
2. Pass this award onto 15 bloggers you’ve recently discovered and think are  fantastic.
:: ibu nak pass award ni pada semua kengkawan blogger ibu yg ada dlm list ::
3. Contact said Blogs and let them know they’ve won the award
:: adus..banyak nih ::
 4. State 7 things about yourself.
a) Ibu kepada MIfzal Arsyad
b) Isteri kepada Cikgu Azarin
c) Umur dah nak masuk 31 thn dah..
d) Suka menyanyi
e) Suka berblogging
f) suka warna pepel n maron
g) x suka lipat baju

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


3 Responses

  1. HaiDa HiDa berkata:

    sama2.. arap2 perkenalan kita bukan saje di cyber.. arap2 dpt kenal akak secara live.. INSYA'ALLAH..

  2. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    suhida –> heheh..sama2..kau ngantuk kot masa tuh..x kisah la..hehe

  3. suhida berkata:

    maceh amek award ni,wlupun ku tak masuk nama dlm list..(tp mmg rasa mcm ada nama ainey masa tu..hehe..minta maaf eh..)
    * bab tak suka lipat baju tu..kekeke..rasa sume org pun mcm tu gak kot.kahh…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge