Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Mifzal & Port Telefon Rumah


Mifzal & Port Telefon Rumah

Dah tertanggal!

Tengok lah gambar di atas. Kerja Mifzal la tuh. Sampai tertanggal penutup port telefon rumah dia tarik. Nasib baik tak tercabut wayar tu. Kalau tidak, tak berinternet lah ibu dan Abah Mifzal. Mifzal.. Mifzal..  Benda yang ibu tak bagi itu lah yang dia berkenan sangat. Lepas itu, satu lagi kerja, Mifzal sepahkan rumah dengan mainannya. Anak ibu lah katakan. Macam ibu juga lah. Suka sepah-sepah. Hehe.

Tengok TV

Ralit tengok TV

Dah puas sepahkan rumah, Mifzal melayan tengok tv pula. Hehe, “cerita apa tu mifzal?” Macam syok saja tengok. Hehe.

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


1 Response

  1. kakngah berkata:

    ibu kene pakai bokben la hihihi!!!

    biasa anak2 ni.. lg dilarang lg dia suka usik..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge