Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Category: Cerita Mifzal


4

Throwback : Mifzal Turns 10

Ceritanya bulan Februari yang lalu. Baru berkesempatan untuk berkongsi cerita. Mifzal turns 10. Anak kesayangan ibu menyambut hari lahirnya yang ke 10 pada 28 Februari. Selamat hari lahir sayang. Moga...

2

Keyword Mickey Mouse

Ibu kan, selalu suka check keyword kalau buka akaun Nuffnang. Oh! Ya, Nuffnang ini pasti ramai yang tahu. Ia merupakan satu platform pengiklanan secara atas talian yang menyasarkan blogger sebagai...

5

Mifzal & Microphone

Petang semalam, Mifzal rajin duduk “mengemas-ngemas” kabinet TV ibu. Sambil buka dan tutup pintu kabinet itu, dia nampak pula microphone yang ibu simpan dalam kabinet TV itu. Huhu, apa lagi,...

6

Jom Tengok!

Hehe, ibu ini memang tak ada kerja lah ni. Duduk tayang bulu mata Mifzal pula. Bukan apa, ibu sebenarnya jealous. Bulu mata Mifzal lebih panjang dari bulu mata ibu. Dari...

6

Kesukaan Mifzal

Ini lah salah satu kesukaan Mifzal. Stereng kereta. Aduhai! Masuk sahaja ke kereta, mesti nak terkam ke stereng. Macam lah dia yang nak bawa kereta kan. Sekarang ini pun. Kalau...

18

Ibu Yang Kerisauan

Tidak tahu mengapa tetapi sejak dua – tiga malam kebelakangan ini, Mifzal selalu muntah masa hendak tidur. Macam semalam, hendak tidurkan dia bukan main susah. Dah elok tidur dalam pukul...


Posts You May Like :