Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Mifzal & Mainan Barunya


Haha. Tengok lah budak buchuk ini. Baru bangun tidur, terus main dengan mainan baru dia. Hehe. Sibuk nak berblogging macam ibu jugak kot. Hehe.

“Mifzal nak taip apa tu sayang?”

Sebenarnya laptop itu laptop lama Abah Mifzal yang dah rosak. Laptop itu pun Abah Mifzal dapat percuma. Dapat ketika Abah Mifzal mengajar subjek Sains di sekolah rendah di Sarawak dulu. Sekarang dah tak dapat yang free dah sebab dah tak ajar subjek Sains dah tapi ajar subjek Pendidikan Islam pula.

Menaip Ke?

” adik pun ada laptop….”

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


3 Responses

  1. kakngah berkata:

    busyuk! dah masuh muka lom tu???
    mifzal pun nak blogging mcm ibu gak kan..
    hihihi!!!

  2. KasiH berkata:

    kemain g mifzal…ada laptop tuu..pangai sama je ngn adam…henpon pn sama kan…agknya bebudak ni suka gadget laa kan…kalo kita bg yg menan dia tau je…leh wat tk layan je…hahahaha…

  3. ZiE berkata:

    amboii dah ada laptop sendiri ye mifzal.. bz typing smpai laptop jatuh. hihi siannnn tapi comel la

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge