Petang Jumaat


Petang jumaat tadi, semasa ambil Mifzal di rumah pengasuhnya, hujan turun renyai-renyai. Bila berpayung, apa lagi, berebutlah Mifzal payung dengan ibu. Suka sangat dia dengan payung tu. Tengok gambar di bawah tu. Pegang dengan dua-dua belah tangan tu. Macam lah ibu nak ambil payung dia. Hehe. Muka masam, marah la tuh. Hehe.

“Apa pandang2..payung adik ni…”

Puas main dengan payung, jom Mifzal, kita ronda-ronda dengan motor Abah Mifzal. Vroooomm.. vrooom.. vroom..

Naik Motor

Vroooomm.. vrooom.. vroom..

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


3 Responses

  1. kakngah berkata:

    seriusnya..
    takut makngah!

  2. saveme_zero berkata:

    tergelak aku dgr mifzal dgn payung tu..kan main lg hahh pegang..hahahaha

  3. ai berkata:

    wei budak mulat! cuka men payong ye? meh sini auntie geget pipi tu..GERAM!!!!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge