Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Category: Hobi


1

Roket…Kat Mana Boleh Beli?

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera hoho…..mcm kaya je nak beli roket….tp ya mmg ibu nak beli roket..nak belikan untuk Mifzal Arsyad…roket plastik je la..hehe..hari-hari tau si boboy tuh duk mintak...

0

CityVille Di Facebook : Ibu Dah Terjebak!!

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera huhu..menerima invatation rakan utk bermain CityVille..buat ibu terjebak…seronok plak main…lama dah sebenarnya x main game2 di Facebook ni..lag piun Facebook pun dah jarang2 bukak..ibu lagi...

2

Hobi Lama

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera lama dah ibu tidak berjinak-jinak dengan hobi lama ibu ni…ibu seolah lupa terus..bertahun dah ibu tinggalkan terus hobi lama ibu ni..sejak ibu bergelar seorang isteri…nak...

5

Minat Barangan Tupperware

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera ya..ibu mmg minat skang dgn barangan brand Tupperware ni…. ia bermula bila kakak ipar ibu suakan catalog Tupperware kat ibu..sblm ni mmg ibu x de...

5

Menan Baru Mifzal Arsyad

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera seperti yang dijanjikan oleh abah mifzal..petang semalam..kami pun sepakat la nak pi cari & beli menan baru untuk mifzal…aci lakan..ibu dan dapat handphone..abah akan dapat...

8

Kerja Keras Tangan Ibu

pagi semalam..pas bersahur dlm kul 5.00 pg..ibu ingat nak tidur semula..tp mata ni lak x mau pejam..pas tu ibu teringat pasal baju raya yg ibu jahit tuh..teringat leher bajunya belum...

6

Kesukaan Mifzal

Ini lah salah satu kesukaan Mifzal. Stereng kereta. Aduhai! Masuk sahaja ke kereta, mesti nak terkam ke stereng. Macam lah dia yang nak bawa kereta kan. Sekarang ini pun. Kalau...


Posts You May Like :