Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Hadiah Anniversary Yang Ke 4


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

dah nak dekat 2 bulan baru dapat hadiah anniversary yang ke 4 dari Abah Mifzal…hehe..lambat eh? lambat sebab hadiah ni kena order dulu…tu yg baru dapat ni..korang agak2 aa la hadiahnya ya..sampai kena berorder2 ni…hehe..jom tgk gambar bawah ni..

Tupperware Ibu

Gambar : Set Tupperware (x ingat nama produk ni)

senyum lebar la ibu..tahu je abah ni yg ibu mmg minat nga barang2 tupperware ni..siap beli 1 set tuh..rege dlm RM170 lebih kot…thanks a lot abah…

Disamping abah hadiah kan tupperware..ibu pun ada beli jugak

Gambar : Outdoor Cooler (8.7 Litre) – 3 biji lg tu dpt hadiah free sbb regist as dealer.. 😀

haha..mmg giler tupperware ibu skang ni..

ps : link berkaitan : Minat Barangan Tupperware

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


2 Responses

  1. fazilzurakil berkata:

    WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH..banyak nye..

    haku pun dh dealer tp x aktif..wakakak maleh ler.. but selalu beli jgk ..
    Jom baca entri di blog fazilzurakil : FLOWLESS FRIDAY | UJANNNNN ~~ ^_^My Profile

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge