Award Dari Aieza & Chekuna

30 Ogos 2009 Ibu Mifzal 2

ok…dapat award n tag ni dr Aieza & Chekuna…tq for the award 1. Berikan 1 hobi yang paling anda gemari:- :: surfing tenet la… :: 2. Berikan 2 nama kawan

 286 jumlah dibaca

Aduhai….Kisah Semalam

28 Ogos 2009 Ibu Mifzal 8

huhuhu….nak citer kisah juadah berbuka ibu semalam… alkisahnya..smlm ibu balik lambat sbb siapkan bilik mesyuarat semalam untuk mesyuarat pg ni…so ibu kuar dr opis dlm kul 5.30 lbh kurang…kebiasaannya bulan

 315 jumlah dibaca

Salam Ramadhan

24 Ogos 2009 Ibu Mifzal 5

Dikesempatan ini, ibu dan keluarga ingin mengucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa kepada semua kengkawan ibu. Semoga ibadah puasa kita diberkati…aaamiiin… ps : jgn lupa amik kad ni sbg penganti diri..

 330 jumlah dibaca

Aduhai…Tolong lah..

21 Ogos 2009 Ibu Mifzal 12

x tahu la kenapa..sejak baik dr demam ni..ibu selalu sgt rs mual n nak muntah..muntah tu kadang2 la..tp rs nak muntah tu selalu sgt…mmg sejak demam hr tu..ibu x de

 491 jumlah dibaca,  1 dibaca hari ini

Award Dari Intan

20 Ogos 2009 Ibu Mifzal 4

Assalamualaikum wbt…rs cam dah lama x berblog..almaklumla..ibu x sihat seminggu dua ni..alhamdulillah..hari ini ibu dah start keje selepas cuti dekat seminggu lebih…demam dah kebas dah..yg blm ok lg..batuk n lelah

 324 jumlah dibaca

Sweet Moments Baby Love 1st Give Away Contest

16 Ogos 2009 Ibu Mifzal 3

:: STICKY MODE :::: Sila scroll ke bawah untuk entry terkini :: wah…asyik join contest jek ibu ni..menang dak jugak..hehe..x per la..kalah menang tu adat permainan…yg penting happy kan..ala..suka2 je

 371 jumlah dibaca

Apo Nak Diupdate Ya!!

14 Ogos 2009 Ibu Mifzal 7

hmmmm..hari ni..ibu cuti lg…MC sampai semalam jer..tp dr malam td ibu x leh tido..sakit2 badan..ditambah plak..nga suhu badan ibu yg masih panas…39.2 degree celcius…so ibu amik keputusan utk sambung cuti..bangun

 364 jumlah dibaca