Waaaaa…Tolong..


uhuk….tolong..nak kurus la…skang ni br ibu rs yg ibu ni dah terlampau berat..uhuk…

semalam ada karnival sempena MB turun..so adalah yg check2 kesihatan ni..jd ibu pun amik peluang utk check gak…uhuk..berat betul ibu…tp x kisah la..sbb sjk makan mab ni berat dah turun..tp bila check yg biologi age tuh..uhuk..kalau ikut bdn ibu ni kan..cam org tua dah..aduhai..

so untuk step pertama…ihik..ibu beli yg ni dulu..ni penting kena ada kan..so leh pantau berat berapa..

murah je ni..beli kt giant..


Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


5 Responses

  1. alyyani berkata:

    cantik penimbang. beli kat giant ek? memula confuse gak ape menda tu. ingat frame gambar. heheh…

  2. -:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- berkata:

    waah..!!! ada petua nak kuruskan badan ekk..? jue baru wat entry pasal berat badan ku.. hehehe..

  3. KasiH berkata:

    Bukan dikau je ada masalh berat badam daku jua ada masalah yg sama…dah mcm dipam2 je nih..huhuhuhu

  4. fazilzura berkata:

    TAHNIAH AIney.. terus kan usaha ..
    lor jgn arr cmtuh .. sabo itu separuh dr iman..

    daku x penah ada alat timbg kat umh , cz nnt leh jadik gilo denn..
    so daku pantau pelann2.. janji dgn cara sihat..

    *** psst ainey, nk tau cara daku skang nk kecik kan perut.. di smping makan MAB …bfast & tea time dgn roti gardinea BUtersctoch.. heheheh cube try

  5. nasz berkata:

    mkn mab blh kurangkan berat bdn eh?

    ha, penting tu penimbang tu. kita blh pantau berat semasa… ish, nmpk nye den pon kena beli gak la

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge