Mata Baru

30 Jun 2009 Ibu Mifzal 7

Uhuk..cam apa jer tajuknya kan..apa dah jd pada mata ibu? ada lama ada baru..!!! ini la dia..mata baru ibu..yg lama dah buruk..al-kisah sebenarnya..dah lama dah ibu x pakai spek..seingat ibu..memula

 558 jumlah dibaca,  6 dibaca hari ini

Kuciwa!!!

24 Jun 2009 Ibu Mifzal 7

huhu..br je kontraktor telekom tepon td…dia ckp cable tepon yang kena curi tu panjang n amik masa nak ganti balik..kena korek tanah bagai..uhuk…bila tanya bila buleh siap?..org tu x leh

 404 jumlah dibaca,  1 dibaca hari ini

Pindah Rumah

23 Jun 2009 Ibu Mifzal 11

huhu..penat sangat…hujung minggu lepas..ibu dan keluarga br berpindah rumah. lokasi umah sewa baru x jauh pun dr rumah sewa yang lama..tp biasala..kalau berpindah-randah ni..mmg memenatkan… Rumah sekarang ni sebenarnya rumah

 381 jumlah dibaca,  1 dibaca hari ini

Contest Dari Mama Uzma

19 Jun 2009 Ibu Mifzal 3

CONTEST AKSI MENARIK ANAK TIDODari :- Mama Uzma Hehe..dpt link blog mama uzma ni dr blog jue a.k.a ibu iman…terdetik lak nak join…tp kalau ikutkan pilihan gambar aksi mifzal masa

 557 jumlah dibaca,  2 dibaca hari ini

Balik Kampung Part 3

17 Jun 2009 Ibu Mifzal 8

jom saksikan persembahan mifzal arsyad…pertunjukan kawad di hadapan sepupu2nya..hehe..  505 jumlah dibaca

 505 jumlah dibaca

Balik Kampung Part 2

16 Jun 2009 Ibu Mifzal 1

alhamdulillah..ni lak koleksi gambar2 ms dah berada kat kg..kami sekeluarga sampai ke pasir mas pukul 5.00 ptg lbh kurang..seronok la jumpa keluarga..semua tu sepupu mifzal…  468 jumlah dibaca

 468 jumlah dibaca

Balik Kampung Part 1

16 Jun 2009 Ibu Mifzal 5

sebenarnya dah lama nak upload gambar masa balik kg cuti sekolah ari tu..kami bertolak balik ke kelantan pd 4hb Jun 2009 pagi..dlm kul 8.30 pg la bertolak..gambar masa pergi x

 362 jumlah dibaca,  1 dibaca hari ini