Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!


Tagged: mifzal arsyad

7

Budak Rajin

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera Baik anak ibu…rajin tolong ibu. Sekarang ni, pantang ibu masuk dapur pasti mengikut. Katanya, “ibu, boboy nak basuh pinggan”. Tapi, ibu x de la bagi boboy basuh pinggan..licin-licin main sabun, kang jatuh habis pecah lak. Setakat basuh senduk nasi dengan bekas tupperware boleh lah. ps : masa ambil gambar ni,...

0

Alahai Kesian Anak Ibu

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera Semalam, boboy dah mula menunjukkan tanda-tanda demam, batuk & selesema. masa amik dari taska, cikgunya ada bagitau yang boboy muntah masa nak tidur tengahari…alahai, kesian anak ibu. Gambar : Dalam x sihat tu, bola x tinggal, tgh layan kartun bola kampung musim ke-2, suhu diambil tika ini 38.0 degree celcius.....

4

Panjang Tak Bulu Mata Mifzal Arsyad?

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera panjang x bulu mata Mifzal Arsyad? bagi ibu agak panjang la untuk anak lelaki..hehe..bulu mata ibu pun x sepanjang ini..masa mengandungkan Mifzal Arsyad dulu, ibu sentiasa berdoa agar anak dlm kandungan menjadi anak yang baik dan soleh serta ada bulu mata yang panjang dan lentik macam Abah Mifzal Arsyad…hehe..sempat gak...

0

Doakan Mifzal Arsyad Ibu Lekas Sembuh!!

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera Hari ini, ibu berkerja semula setelah bercuti semalam..ibu dan Mifzal Arsyad sama-sama tidak sihat..ibu selesema dan batuk, Mifzal Arsyad pula demam, selesema, batuk & lelah..kondisi Mifzal Arsyad teruk sedikit sbb ada lelah.. alhamdulillah..selepas mendapat rawatan dari klinik panel dan klinik kerajaan, lelah dan demam mifzal beransur ok..cuma skang masih batuk...