Budak Rajin


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Baik anak ibu…rajin tolong ibu. Sekarang ni, pantang ibu masuk dapur pasti mengikut. Katanya, “ibu, boboy nak basuh pinggan”. Tapi, ibu x de la bagi boboy basuh pinggan..licin-licin main sabun, kang jatuh habis pecah lak. Setakat basuh senduk nasi dengan bekas tupperware boleh lah.

ps : masa ambil gambar ni, terfikir juga, kalau ibu ini pengguna pencuci pinggan mangkuk Sunlight, dah boleh masuk contest yang dianjurkan oleh Puanbee.com. Tapi, ibu memang pengguna tegar pencuci pinggan mangkuk GLO. Bukan tak pernah guna jenama Sunlight tapi hati lebih terpaut pada GLO.  

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


7 Responses

  1. budak felda berkata:

    saham ibubapa ni 🙂
    rajin nyer dia hehehe
    Jom baca entri di blog budak felda : Blogger Pilihan Julai 2012My Profile

  2. Hafizul berkata:

    Hehe..rajin ngat mifzal..nanti besar mesti selalu tolong ibu ni..harapnya anak sy pun jadi anak yang rajin mcm ni..hehe
    Jom baca entri di blog Hafizul : Broframestone Anjur Contest Reka DialogMy Profile

  3. puanbee berkata:

    haa itu lah dia , kalau tk boleh join contest nih
    Jom baca entri di blog puanbee : Oh! Eyriqazz vs DenaihatiMy Profile

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge