Alahai Kesian Anak Ibu


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Semalam, boboy dah mula menunjukkan tanda-tanda demam, batuk & selesema. masa amik dari taska, cikgunya ada bagitau yang boboy muntah masa nak tidur tengahari…alahai, kesian anak ibu.

Gambar : Dalam x sihat tu, bola x tinggal, tgh layan kartun bola kampung musim ke-2, suhu diambil tika ini 38.0 degree celcius..

kebetulan hujung minggu ni, ibu kena ke KL..ada kelas untuk pertemua nkeempat..mcm kebetulan plak..setiap kali ibu ada kelas, memang dak boboy ni x sihat..demam lah, batuk lah, selesema lah..selalunya ada lelah sket….tp kali ni x de..doktor pun x de bagi ubat lelah…mujur ubat lelah yg spare masih ada..risau gak 🙁

Pagi ni pun ibu & Abah Mifzal patutnya kena gi taska boboy sbb ada program gotong-royong, x kan lah ibu nak tinggal boboy lak..dah la dua2 kena pegi..abis anak x sapa jaga? dah alang2 boboy demam, ibu mintak excuse la..mujur cikgu2nya faham..

ps : cepat sembuh ya sayang..

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge