Seminggu Dengan JUS MATE 5


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

ingat lg x entry ttg diet ibu dulu..boleh baca SINI

ok la..dah seminggu ( 7 paket) dah ibu minum JM5 ni..n..menahan godaan makanan yg boleh mengemukkan (w/pun ada ketikanya ibu terpedaya jgk dgn godaan itu)…huhu..n ibu berjaya menghilangkan 2.2 kg berat badan ibu..boleh la kan..dari x turun lgsg kan..

alhamdulillah..tp kan..diet dia mmg kena betul2 la..kalau ikut hati mmg rs x larat dah nak diet tp..kalau benti rugi plak kang..

ibu target dalam masa 2 bulan ni ada perubahan ketara la pada berat ibu ni..supaya bila ibu balik kg nnt..adik badik ibu akan tegur ibu…”eh…cik ndo dah kurus dah”..heheh..berangan..berangan..x per…jdkan itu satu semangat untuk kurus..

:: ibu belek2 gambar ibu masa kurus dulu..x dak la plak..gmbar full..gambar ni pun buleh la..masa ni..berat dlm 59 kg..buleh la jd inspirasi…30 kg lebih lagi ni nak mencapai ke berat masa dlm gmbr ni..huhu ::

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


6 Responses

  1. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    nome —> tq..tu la..crash diet yg x larat tuh..insya Allah..harap2 dpt la turun berat yg diidamkan.

    bed –> tq..hehe..gmbr lama bed..thn 2006..insya Allah..jom kita diet..

    chekuna –> tu yang risau tu na..bila dah benti nnt berat nnt mencanak2 kan.. nak turun kemain susah..nak naik senang je..bab kata oya..huhu

  2. ~chekuna~ berkata:

    tahniah ainey… dulu sy pernah gak amik..JMD5 ni..dalam masa 8minggu turun 8kg..tapi bila dah lama tak amik..naik balik lor..hu hu..hu…
    malas nak amik dah..tak kuat iman..tak cukup disiplin..he he…

  3. mamashasha berkata:

    tahniah…aku ingat kan tu gambo terkini….takpe teruskan ainey….nape la aku tak segigih ko….huhu nome kite ni bile lah ye?

  4. nome berkata:

    congrates dah berjaya turunkan berat badan….slow2 diet yer…jgn crash diet tau…cute gambo ainey tuh

  5. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    oya —> la apasal..ko x teruskan oya..rugi la kau dah turun banyak tuh..aku pun cam ko gak..x tahan gak tau menahan lapar..kdg2 aku makan jgk nasi n benda yg spatutnya x leh makan masa minum jm5 ni..tu yg turun sket ni..kalau x makan..lg turun banyak kot..aku tgk ada sesetengah org tuh sebulan sampai 20 kg lebih leh turun..huhu..cemana derang diet ek..

  6. oYa berkata:

    ainey..aku pun guna JDM baru ni dah abis sekotak pun dah turun 7kg tut aku stop coz tetiba aku dah takleh tahan lapo…skrg naik lah plok semenjak berhenti ni geram plak aku nak turun bukan main susah aku stop nak naik plak kejap je uwaaaaaaaaaaaaaaaa….ada sekotak lg lum terusik bajet time pose nanti br btl2 leh diet kot tensen2

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge