Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Mifzal & Hujan


Tengoklah muka Mifzal, masam saja. Dia nak main hujan tapi Abah Mifzal tak bagi. Dapat duduk tepi pun jadi lah. Mifzal.. Mifzal, main hujan suka, kalau mandi merengek sejuk pula.

Tak Sejuk Ke Mifzal?

Masa hujan ini, ibu ada di rumah mertua. Lebat pula hujannya. Dulu. Mifzal diasuh oleh neneknya selama 4 bulan. Hari-hari ibu ke situ menghantar dan mengambil Mifzal. Sekarang hanya datang masa hujung minggu. Jadi lah, dapat juga Mifzal bermanja dengan nenek dan datuknya.

Nak Main Hujan

Mifzal dan Ibu

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


7 Responses

  1. kakngah berkata:

    mifzal toksah main hujan la..
    nanti demam..
    muntah2 lagi..

  2. D.O.U.B.L.E...S berkata:

    anak laki ikut muka mak sejukkkkkkkkkk..

  3. Tinie berkata:

    btul tu muka mifzal sejibik muka ainey..
    yg pakai tudung mcm ainey junior plak..heheheh
    aku surius niii

  4. ZiE berkata:

    nak main air hujan pulak..? muka mifzal ni 100% ikut muka ko la ainey… sama sungguhh

  5. elly berkata:

    ooo mifzal nk men air ujan ye…
    xleh la syg… nanti demam… kan ibuu?

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge