Menulis


hehe..bukan ibu yang menulis…tp dak mifzal ni..pantang jumpa pen or pencil..sure cr kertas nak conteng..kalau x kasi kertas..alamak..dinding umahla yg dpt corak br..huhu


ibu pasan skang ni..mifzal lebih suka menggunakan tangan kirinya..memegang..menulis a.k.a menconteng..n etc..kemungkinan mifzal ni kidal kan..kalau ikut sejarah keluarga.. sblm ni x ada yg kidal..cuma belah ibu jer ada..tu pun 2 0rg anak sedara yg br berumur 4 tahun..kira sejarah kidal ni br bermula la dlm keluarga ibu n abah..ihik..

jom kita tgk apa yg mifzal conteng..

:: jenuh panggil suh berpaling tgk kamera..huhu..mifzal x layan ::

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


4 Responses

  1. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    to ryn : haha..mmg pengsan aku kalau mifzal conteng dinding..hehe

    to zura : itu la aku..malas nak paksa2 dia guna tgn apa..biarla natural dia..cuma wisau gak bila amik makanan pun nga tangan kiri gak..yg tuaku kena selalu tgkkan n ajar amik ngan tangan kanan..

    to su : sbnrnya budak2 ni kita le lentur dia guna tgn mana..cam aku x kisah la guna tangan mana pun..yg penting.ms makan kena tgn kanan gak ler..hehe..kalau dah bsr nnt mifzal guna tgn kanan lg bagus..hehe…tq..wish kat aku…

  2. suhida berkata:

    aku masa razi dulu pun ramai orang duk cakap dia kidal,terutamaya MIL aku lah..asyik cakap razi kidal kidal..tension aku.tapi lama-lama tengok dia banyak guna tangan kanan balik.alhamdulillah,maybe masa kecik2 kot.tapi kalau dia dah selesa kidal,na wat cane ek.member aku,mak dia paksa tulis tangan kanan masa dia kecik.bila dah besar,dua2 tangan dia leh menulis.best jugak mcm tu.lenguh tangan ni,guna tangan lagi satu..hahaha..ainey..epi besday!~semoga allah murahkan rezeki kamu…

  3. fazilzura berkata:

    mmg leh geng dgn akil .. x leh jmp pen dgn kertas…

    tgn kiri ?? bior kan je .. janji time makan paksa gune tangn kanan

  4. KasiH berkata:

    Conteng dikertas takper…jgn di dinding ye nak…sat gi ibu pengsan tgk lukisan abstrak di dinding…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge