Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Alhamdulillah


Alhamdulillah..syukur kepada Allah Swt..


Mifzal dah sihat..bangun pg tadi..badannya dah sejuk..syukur sgt..kalau x hati ibu ni x tenang..mifzal walaupun tengah demam semalam..badan panas tp aktif sesangat..cuma sesambil duk main tu mulut x diam duk merengek…mungkin dia rs x selesa badan tp dek kerana nak main tu teruskan jugak…yg buat ibu susah hati lg..mifzal kurang menyusu..makan lagi la x mau…makan ubat pun susah..nak kena paksa..dah paksa tu tau je lah..terus muntah..huhu..

smlm jgk lektrik x der dr kul 9.00 pg sampai kul 10 malam… tension tul la ngan TNB ni..lgsg x der notis..ms cek kat website tnb ari tuh..x de lak mention kawasn umah ibu ni termasuk dlm kawasn yg mengalami gnguan elektrik..bila call operator tu ckp sampi kul 7.00 mlm..alih2 sampai kul 10 mlm br ada..mifzal lak semalam..wlpn bdn masih panas..tetap aktif..nak tau mifzal tidur kul berapa smlm? kul 4.15 pagi..huhu..terpaksa la ibu meneman mifzal men tengah2 malam tu..bila ibu terlelap..dia kejut ibu..dah letih br la mifzal tidur..pg td lak..mifzal bangun kul 12.30 tengahari..jadi kemaruk tido la..sbb tido lambat smlm..alhamdulillah..dia bangun td..badannya dah kebas..dh x panas..mujur sgt..abah pun dah beransur ok..dah selsemanya..hopefully..kesayangan2 ibu ni sentiasa sihat…


:: adik dah sihat dah…hehe ::

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


5 Responses

  1. nurshah80 berkata:

    mifzal dh sihat yer…. bagus la.
    irfan pun kemarin panas 37.3 lepas mkn ubat 2kali turun dh panasnya. tapi walaupun tak sihat tetap aktif sama cam mifzal.

    susah hati kalau ank tak sihat kan?

  2. Reena berkata:

    dah sihat ya mifzal…hope always healty…

  3. KasiH berkata:

    alhamdulillah sehat akhirnya…semoga terus sehat sehat sehat dan sehat….

  4. shah-ila-ain berkata:

    alhamdulillah dah sehat dah dia….tu lah kan risau jerr dgn penyakit skang nie…bahaya di mana2…huhu

  5. fazilzura berkata:

    syukur dh sihat ..
    tu x sihat psl nak membeso tu

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge