Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Gaya Tidur Anak


Macam-macam gaya tidur si anak. Buat hati ibu tercuit gembira di pagi hari.

Gaya Tidur

Tidur Lena

Tengoklah gaya budak kecil ini tidur. Haha. Ibu panggil-panggil, tak bangun jugak. Last-last, ibu shoot gambar dia. Syok sangat lah tu tidur gaya macam tu. Iulah, semalam tido lambat. Asyik nak main sahaja, kan dah mengantuk. “Mifzal, bangun sayang. Ibu nak pergi keje. Dah lambat dah ni.” Tak menyahut pun. Tak berganjak pun. Alih-alih ibu angkat Mifzal dan terlentangkan dia. Mata masih pejam juga. Dah bukakan pamper baru jaga. Haha. Main lagi tengah-tengah malam. Ibu nak tidur,  adik sibuk nak main. Huwaaaargh! Mengantuknya.

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


5 Responses

  1. kakngah berkata:

    anak2 aku sume aku ajar tidor menangkup sejak dr dlm hari hr..
    ank tidor lena, tulang leher cpt tegap & kepala pun cantik jek bulatnya..

  2. KasiH berkata:

    ni terkluar landasan nih…ekekeke..

  3. elly berkata:

    haha penat sangat la tue… kalo qimie smpi ternganga mulut! kahhhh

  4. ZiE berkata:

    hana skrg pun suka sgt tido menerap. kalau baringkan kejap je menerap le dia balik….

  5. nasz berkata:

    ainey, org kate tido menerap mcm ni perut tak masik angin

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge