Frustnya!!!

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


huhu..masih di IPIP, Ipoh…..frustnya x dpt tgk…

petang ni..khabarnya live di TV3 kul 2.00 ptg ni kan…dah lepas la..huhu..

tp bila tgk poster ni..wah..ada lg mlm ni live..majlis resepsi kot…boleh la ibu tgk..hope x melepas lg nk tgk live…

ps : korang tgk x tadi? best x?

Jom Kongsi!
About Ibu Mifzal 1497 Articles
Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.

4 Comments

  1. ainey..sy ada tgk masa akad nikad di masjid sultan mizan putrajaya..punya la ramai org..cuma..betul komen ila..ekpresi yg tak sampai maksudnya…mcm biasa2 jer…

  2. ala takde apa la nak difrustkan. kesimpulannya majlis mereka biasa2 saja. sangat simple sampai x dpt mempertengahkan konsep yg diimipikan. hanya kek je menunjukkan mereka nak tema dr angkasa tu. hehe.. rasanya kawin hang dulu lg meriah agaknya..hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*