Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Frustnya!!!


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


huhu..masih di IPIP, Ipoh…..frustnya x dpt tgk…

petang ni..khabarnya live di TV3 kul 2.00 ptg ni kan…dah lepas la..huhu..

tp bila tgk poster ni..wah..ada lg mlm ni live..majlis resepsi kot…boleh la ibu tgk..hope x melepas lg nk tgk live…

ps : korang tgk x tadi? best x?

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


4 Responses

  1. ~chekuna~ berkata:

    ainey..sy ada tgk masa akad nikad di masjid sultan mizan putrajaya..punya la ramai org..cuma..betul komen ila..ekpresi yg tak sampai maksudnya…mcm biasa2 jer…

  2. ILA HAFIZ berkata:

    ala takde apa la nak difrustkan. kesimpulannya majlis mereka biasa2 saja. sangat simple sampai x dpt mempertengahkan konsep yg diimipikan. hanya kek je menunjukkan mereka nak tema dr angkasa tu. hehe.. rasanya kawin hang dulu lg meriah agaknya..hehe

  3. ardinihumaira berkata:

    malam ni kita pakat tengok sis 😀

  4. SyUhAdA berkata:

    ooh..
    kat tv3 kul 2 ke..
    xtau la plak..
    klau rjun nk tgk live la mlm nie~

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge