Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Bersiaran Dari IPIP, Ipoh


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


hmm…hari ni hari ahad..seperti biasa..dah menjadi rutin pada hari ahad, setipa minggu ke 2 & ke 4 semester…ibu akan menemani abah ke IPIP, Ipoh…abah ada kelas utk pengajian separuh masanya di OUM, kelasnya diadakan di IPIP ni…insya Allah..jika x de aral..tahun depan abah grad la.. x lama dah ya..sekejap je masa berlalu

hari ni ibu x bawa mifzal..x mcm 2 minggu lepas masa 1st tutorial..mifzal ikut sekali..kali ni ibu mmg sengaja x mau bawa..sbb kesiankan mifzal yg x selesa menunggu abah mifzal dlm kereta…ibu ni x reti nak merewang sorang2..so x reti la nak bawak mifzal pi jalan2..kalau gi pun terdekat gi kat Giant Tambun ni je..si tu ada la tempat menan dia..selebihnya..masa banyak di abih kan dalam keta je..kalau dgn abah panjang jgk la langkah ibu.hehe…so hari ni mifzal duk nga pengasuh dia..

ok…sampai di IPIP ni kul 10.15 td…ibu blm plan nak kemana2 lg..langkah mmg terbantut kalu sorang2 ni..abah sarankan ibu ke Giant je..ya mungkin ibu ke sana..tp rs cam malas plak..gi sensorang..kalu nak tunggu abah..kul 5.00 ptg nnt br abih kelasnya..rehat antara kelas x lama..setakat kuar gi makan leh la..huhu…

so boring2..ni ibu update blog dulu..

ibu pun dah x sabar nak tunggu abah abih belajar..skang ni dia masih sebagai cikgu berdiploma je..pas abih degree ni ..leh la jd cikgu berijazah plak..ibu pun berhajat gak ni nak sambung belajar..mungkin tahun 2012 kot..after abah grad..huhu..mampu kah ibu utk kembali menjadi student? di kala otak dah mcm nak beku ni dah..huhu..x pe la..cuba la ya..jika kemampuan tu ada…lagi pun ramai gak yg galakkan ibu belajar balik ni sementara umur masih mudah…haha..muda lg ke dah lepas 30-an ni..insya Allah..hope ada rezeki ibu utk sambung belajar..doakan ya…aaaminn..

ok la..stakat tu dulu la..bebelan ibu pg ni..nnt sambung lg ptg ni..hehe

:: gmbr di ambil dr dlm keta je..malas nak kuar..hehe : bangunan kuliah n asrama IPIP..best plak jd cikgu ni ya..sambung belajar pun gomen sponsor…ibu..sapa nak sponsor…? ::

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


1 Response

  1. SyUhAdA berkata:

    xpe2..
    abah mifzal leh sponsor..
    hehe~

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge