Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Contest Dari Mama Uzma


CONTEST AKSI MENARIK ANAK TIDO
Dari :-
Mama Uzma

Hehe..dpt link blog mama uzma ni dr blog jue a.k.a ibu iman…terdetik lak nak join…tp kalau ikutkan pilihan gambar aksi mifzal masa tido x banyak…godek punya godek..jumpa la gambar…kalau x menarik pada mata org lain..tp tetap menarik pada mata ibu..hehe..

Detail anak teruna ibu ni :-

Nama Penuh : MIFZAL ARSYAD BIN MAZURA AZARIN
Umur : 1 Tahun 3 bulan (Kategori Dua)

Kenapa suka gambar? hehe…anak ibu tidur nyenyak sampai terlebih border tilam..kepala dah kat lantai dah..lasak gak ya anak ibu ni tido…satu lg peel mifzal..tido mmg x berbantal..kalau bagi bantal kat dia pun..sure x lama tido atas bantal..ikut sapa tah..walhal ibu n abah suka tido berbantal..

Slogan ?
uhuk..bab slogan ni..x pandai betul nak tulis…

“Masa Kecik Tido Gaya Terbang,
Dah Besar, Moga Dapat Bawak Kapal Terbang”

ihik….leh ker slogan cam tu..cam pantun lak..x per la..buleh la ya mama uzma..ibu mifzal nak join gak…

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


3 Responses

  1. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    ahak..gambar mifzal x tersenarai..lupa bagi link..x cukup syarat..

  2. strawberi @ mamadira berkata:

    weh cantik tu slogan tu..
    aku suka slogan tu..

    harap mifzal menang ye…

  3. alyyani berkata:

    slogan tu mesti leh menang. hehehe…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge