Bermulanya Kehidupan Sebagai Pelajar

29 Januari 2011 Ibu Mifzal 4

  Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera hari ni hari ahad….ibu di IPB, Cheras untuk mengikut kelas bagi pertemuan pertama semester jan 2011/2012 ini…kelas ibu start kul 2.30 ptg nnt..so sempat

Semangat Berkobar-kobar!!

18 Januari 2011 Ibu Mifzal 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera ya..semangat mmg tengah berkobar2 ni..cuma x tau bertahan lama mana je..tp harap sangat dapat bertahan hingga akhirnya..ibu mmg sgt2 bersemangat nak futher study ni.. haha..jgn

Alhamdulillah..

30 Disember 2010 Ibu Mifzal 6

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera perasaan ibu sekarang berbelah bahagi…gembira ada, risau ada, gementar ada, seronok pun ada… setelah hampir 6 tahun meninggalkan zaman belajar yang banyak sangat suka dukanya..akhirnya

Pagi, Tengahari & Petang di IPIP, Ipoh

24 Oktober 2010 Ibu Mifzal 3

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera yup..ibu kat IPIP, Ipoh ni..dr pagi lg…jam 10.00 pg..seperti rutin biasa la..setiap 2 minggu sekali..ibu akan datang ke sini..menemankan abah..abah ada kelas PJJ nya..selalunya mmg

Bersiaran Dari IPIP, Ipoh

10 Oktober 2010 Ibu Mifzal 1

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera hmm…hari ni hari ahad..seperti biasa..dah menjadi rutin pada hari ahad, setipa minggu ke 2 & ke 4 semester…ibu akan menemani abah ke IPIP, Ipoh…abah ada

gambar topi graduasi

Sambung Belajar? Ibu Dalam Dilema!

12 Januari 2009 Ibu Mifzal 10

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera.  meningkat. Bila lagi kalau bukan sekarang ini ibu sambung belajar kan?. Ya lah, ibu pun teringin juga nak mengenggam segulung ijazah yang sepatutnya dulu lagi