Hari Kedua

30 Januari 2011 Ibu Mifzal 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera mata masih mengantuk…semalam kelas berakhir kul 11.00 mlm…dan hari ini kelas start kul 8.00 pg sehingga la 6.30 ptg…smlmm 2 subjek..hr ni 3 subjek direct…hope

 252 jumlah dibaca

Bermulanya Kehidupan Sebagai Pelajar

29 Januari 2011 Ibu Mifzal 4

  Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera hari ni hari ahad….ibu di IPB, Cheras untuk mengikut kelas bagi pertemuan pertama semester jan 2011/2012 ini…kelas ibu start kul 2.30 ptg nnt..so sempat

 289 jumlah dibaca,  1 dibaca hari ini

BODOH & KEJAMNYA PEREMPUAN INI!!!

26 Januari 2011 Ibu Mifzal 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera baca berita online di http://www.hmetro.com.my, membuatkan hati ibu sgt tersentap….kenapa la ada manusia yang bergelar seorang ibu, langsung tidak mempunyai perasaan keibuan kepada bayi yang

 315 jumlah dibaca

Blogger Jutawan? Berangan Saja Lah

25 Januari 2011 Ibu Mifzal 0

Hehe, hendak jadi jutawan dengan hanya berblogging? Ibu? Aduhai, kalau ibu ini dalam angan-angan boleh lah. Hendak dapatkan sehari RM0.25 pun sangat susah, ini kan pula income sampai berjuta-juta. Mimpi

 410 jumlah dibaca

Kecil Hati Di Pagi Isnin..

24 Januari 2011 Ibu Mifzal 1

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera kenapa ya..manusia ni (sesetengah la) hanya pandai mengomen dan mencerca sahaja? pagi2 lagi..ibu dah kena kutuk…ibu sedar diri ibu ni gemuk..x yah la sesiapa bagitau…salah

 347 jumlah dibaca

Semangat Berkobar-kobar!!

18 Januari 2011 Ibu Mifzal 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera ya..semangat mmg tengah berkobar2 ni..cuma x tau bertahan lama mana je..tp harap sangat dapat bertahan hingga akhirnya..ibu mmg sgt2 bersemangat nak futher study ni.. haha..jgn

 457 jumlah dibaca