Hari Kedua

30 Januari 2011 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera mata masih mengantuk…semalam kelas berakhir kul 11.00 mlm…dan hari ini kelas start kul 8.00 pg sehingga la 6.30 ptg…smlmm 2 subjek..hr ni 3 subjek direct…hope

Bermulanya Kehidupan Sebagai Pelajar

29 Januari 2011 4

  Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera hari ni hari ahad….ibu di IPB, Cheras untuk mengikut kelas bagi pertemuan pertama semester jan 2011/2012 ini…kelas ibu start kul 2.30 ptg nnt..so sempat

BODOH & KEJAMNYA PEREMPUAN INI!!!

26 Januari 2011 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera baca berita online di http://www.hmetro.com.my, membuatkan hati ibu sgt tersentap….kenapa la ada manusia yang bergelar seorang ibu, langsung tidak mempunyai perasaan keibuan kepada bayi yang

GOSIP ARTIS : Jejai & Fasha Sandha Berpisah?

25 Januari 2011 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera Ibu Mifzal Arsyad : Eh…terkujat plak ibu baca berita ttg hubungan Jejai & Fasha Sandha dah putus…bukan ke baru je Fasha Sandha declare kat TV

Ahaks!! Blogger Jutawan? Berangan Jer Lah!!

25 Januari 2011 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera hehe..nak jd jutawan dgn berblogging? ibu? ihik..dlm angan2 buleh lah!.. sehari nak dpt RM0.25 pun susah..ni kan pula nak dapat income berjuta2… topik ni timbul

Kecil Hati Di Pagi Isnin..

24 Januari 2011 1

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera kenapa ya..manusia ni (sesetengah la) hanya pandai mengomen dan mencerca sahaja? pagi2 lagi..ibu dah kena kutuk…ibu sedar diri ibu ni gemuk..x yah la sesiapa bagitau…salah

Buffered Earning Nuffnang Yang Ke – 1 @ 2011

21 Januari 2011 1

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera hoho..org lain dah berlambak dah dapat BE utk permulaan tahun 2011 ni…tp ibu dah nk dekat hujung bulan baru dpt seketul..alhamdulillah.. x tau la rezeki

Semangat Berkobar-kobar!!

18 Januari 2011 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera ya..semangat mmg tengah berkobar2 ni..cuma x tau bertahan lama mana je..tp harap sangat dapat bertahan hingga akhirnya..ibu mmg sgt2 bersemangat nak futher study ni.. haha..jgn

Wishlist 2010 Yang Baru Tercapai

18 Januari 2011 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera hehe..sblm ni…ibu ada buat entry wishlist 2010 (Ibu’s 2010 Wishlist) antara wishlist 2010 ibu..n statusnya nak beli rumah – dalam proses pembelian nak beli kereta

Salji Dah Turun!!

17 Januari 2011 3

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera huhu..salji apa la yg dah turun kat sini…x yah cerita panjang la..korang tgk la gambar ni.. salji yg x sejuk upernya dah turun..huhu kalau korang

Masih Bengang Dengan Skynet!!

12 Januari 2011 1

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahteraaduhai…ibu ingat hari ni..sampailah parcel ibu yang ibu duk tunggu2..klik entry : Bengang Dengan Skynet!! sepatutnya..semlm lg dah sampai tp dah tersesat sampai ke Taiping..bila call