Hari Kedua

30 Januari 2011 Ibu Mifzal 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera mata masih mengantuk…semalam kelas berakhir kul 11.00 mlm…dan hari ini kelas start kul 8.00 pg sehingga la 6.30 ptg…smlmm 2 subjek..hr ni 3 subjek direct…hope

 582 jumlah dibaca

Bermulanya Kehidupan Sebagai Pelajar

29 Januari 2011 Ibu Mifzal 4

  Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera hari ni hari ahad….ibu di IPB, Cheras untuk mengikut kelas bagi pertemuan pertama semester jan 2011/2012 ini…kelas ibu start kul 2.30 ptg nnt..so sempat

 704 jumlah dibaca

BODOH & KEJAMNYA PEREMPUAN INI!!!

26 Januari 2011 Ibu Mifzal 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera baca berita online di http://www.hmetro.com.my, membuatkan hati ibu sgt tersentap….kenapa la ada manusia yang bergelar seorang ibu, langsung tidak mempunyai perasaan keibuan kepada bayi yang

 756 jumlah dibaca

GOSIP ARTIS : Jejai & Fasha Sandha Berpisah?

25 Januari 2011 Ibu Mifzal 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera Ibu Mifzal Arsyad : Eh…terkujat plak ibu baca berita ttg hubungan Jejai & Fasha Sandha dah putus…bukan ke baru je Fasha Sandha declare kat TV

 2,287 jumlah dibaca,  2 dibaca hari ini

Blogger Jutawan? Berangan Saja Lah

25 Januari 2011 Ibu Mifzal 0

Hehe, hendak jadi jutawan dengan hanya berblogging? Ibu? Aduhai, kalau ibu ini dalam angan-angan boleh lah. Hendak dapatkan sehari RM0.25 pun sangat susah, ini kan pula income sampai berjuta-juta. Mimpi

 1,044 jumlah dibaca

Kecil Hati Di Pagi Isnin..

24 Januari 2011 Ibu Mifzal 1

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera kenapa ya..manusia ni (sesetengah la) hanya pandai mengomen dan mencerca sahaja? pagi2 lagi..ibu dah kena kutuk…ibu sedar diri ibu ni gemuk..x yah la sesiapa bagitau…salah

 789 jumlah dibaca,  1 dibaca hari ini

Semangat Berkobar-kobar!!

18 Januari 2011 Ibu Mifzal 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera ya..semangat mmg tengah berkobar2 ni..cuma x tau bertahan lama mana je..tp harap sangat dapat bertahan hingga akhirnya..ibu mmg sgt2 bersemangat nak futher study ni.. haha..jgn

 915 jumlah dibaca