Baucer Tunai @ Tesco


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

kengkawan selalu membeli belah di Tesco x? ibu? sgt2 selalu..tiap2 bulan mmg akan terjah tesco utk membeli barang2 keperluan harian & bulanan..

setiap kali membeli ..mmg x akan lupa utk swipe ..kad Tescoclub ni..

bila dah swipe tu dapat la point kan..so points akan ditukarkan nga baucer tunai…

setakat ni..br ciput ni la baucer tunai ibu..ini pun dah ada dah yg ibu dah guna…yg dlm gambar ni ibu nak kumpulkan..dah banyak nnt br nak guna..mana tau leh membeli belah secara percuma kat tesco nnt..ihik…lg pun tarikh luput dia sampai 2 tahun kan..dapat kumpul RM100 baucer tunai pun jadi la kan..hehe

:: alhamdulillah ::



Jom Kongsi!

Related Posts:

250 Dibaca

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge


3 Comments

  1. Ibu Mifzal Arsyad

    bed –> ooo..best gak beli kat mydin..tp kat perak ni mydin x dak..pilihan hanya tesco, giant, JJ, UO, Pasific & TF..selalunya ke tesco la..yg terdekat tesco kampar..huhu..ha ah kan..dpt kupon tu..sket pun x per..ada gak penjimatannya..

    zura —> aku duk jauh zura..tu yg setiap kali dpt gaji mmg borong sgt la..sbb nnt nak datang lg..ongkos lg..nak beli kat kedai runcit dkt umah ni..x de susu jenis yg mifzal minum..kalau ada pun kena ke bidor..rege..sure la up sket..hehe..nak buat ceman..org duk ulu ni x dak pilihan..pas tu mahal2 plak tuh barang…huhu..rindu aku nak duk kelantan..barang masih murah..huhu

  2. mamashasha

    aku pun sama ainey….ke tesco lah tempatnye bulan ni je beli kat mydin tu pun sebab aku malas dh nk ke tesco….dpt la cash kupon yg ciput jadi lah drpd takde…