Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!


Yeah!! PC Dah Siap

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

petang semalam pi amik PC ibu kat kedai komputer di bidor..yahooo!! dah siap…nasib baik x lama menunggu..kalau yg memula hantar tuh dekat sebulan br siap..ini x sampai x sampai 2 minggu dah siap..

kerosakannya :

1). CPU Power Supply
2). LAN Port

kalau rosak motherboard cam dulu..kena la hantar ke Ipoh..mujur la x rosak motherboard..huhu

abah citer kat ibu ttg perbualannya nga tokei kedai komputer tuh..

tokei : ” ini kalau rosak lg..u bawak je bila2 masa..u punya warranty sampai 3 tahun”

abah : ” oooo…”

wah..3 tahun..ibu ingatkan setahun je..ok la kan..kalau lah rosak lg…x la risau nak membayarnya nnt…

 :: dah buleh online dah..x der la berebut nga abah dah..tp kdg2 berebut gak nga mifzal..mifzal skang tgh suka nga lagu abc..tiap2 hari kena pasangkan utk dia..hehe ::

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.

You may also like...

4 Responses

  1. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    jue —> x per jue gabak pun..tp tahan lama..yg ni dah bape kali rosak ni..wlhal br beli 2 bulan..asyik masuk klinik je..uhuk..

  2. Jue a.k.a Ibu Iman Zafran berkata:

    cantekla pc… pc jue msh yg gabak tue.. heehee

  3. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    tv kat umah aku ada satu jer..DVD player rosak plak..mifzal ni..jenis..kalau tgk tv pun nak ibu dia berkepit nga dia..tu yang payah tuh..huhu..x pun sekurang2nya nak ada depan mata dia..huhu

  4. mamashasha berkata:

    ainey…belikan la satu TV kat mifzal senang tak kacau dah…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge