Untung Kerja Macam Ibu Ni!!


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


hehe..napa ibu kata untung? walhal..jawatan ibu ni jawatan kuli2 batak je ni…gaji pun ciput…hehe..tp tetap bersyukur ya..kengkawan…..

hehe..sbb ibu banyak deal nga usahawan-usahawan IKS…..bila derang dtg ke pejabat je nak berurusan..sure ada cenderahati untuk kami…tp bukan rasuah ya..kami x pernah mintak pun..diorang ikhlas memberi…n suh komen pasal bagus ke x produk2 yg mereka buat ni…kdg2 tu dah jd cam terpaksa tau…bila kitaorg ckp x yah kasi la..tp diaorang tetap bagi gak..cemana ya…tp kami mmg x menjanjikan apa2 pada mereka…kami berkhidmat untuk rakyat kan..tolong mereka ikut saluran n procedure yg ditetapkan…

tp mungkin rezeki mmg murah kan…

so selalu la dapat

:: kerepek-kerepek ::

kah…dapat kerepek je…..bukan dapat duit ke apa…ke….hahahah….

ok pe..leh makan2…kunyah2 kat opis tuh…hehe…best wooooo!! benda free…

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


3 Responses

  1. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    bed —> ha ah..ni la rezeki…x semestinya dpt duit…kan..alhamdulillah..murah rezeki..

    nur —> nak sket..meh la sini…

  2. D'Nur Boutique Online berkata:

    nak sikit hehehehe

  3. mamashasha berkata:

    inilah dinamakan rezeki, kadang kita tak boleh tengok rezeki pada $$$ saje, makanan-makanan ni pun rezeki kan tak payah kite kuar duit beli lagi…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge