Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Terkujat : Anne Ngasri Dicerai Talak Tiga



Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

aduhai…napa la sampai talak 3…kesian sgt kat anne…dah la tengah preknen…x tau la apa masalah derang kan…tp bila sampai dicerai nga talak 3 ni..ibu rs very2 disaster la…huhu..

tp tu la..org lelaki ni kadangkan..masa marah sampai x hingat dunia..sampai 3 talak diberinya…bila dah redha..pikiran waras balik..nnt takut jd gila talak plak..hmmm….ntah..nak komen lebih pun masalah rumahtangga deme….hanya deme je yg tahu perkata sebernar…

cuma..ibu rs w/pun kesalahan tu dari pihak isteri sekali pun…TALAK TIGA adalah hukuman yg sgt2 berat…

:: imej dari google ::

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


1 Response

  1. mamashasha berkata:

    masyallah…berat nye…sampai 3 ikut bil anak ke apa? terlajak kata dah tak boleh nak reverse….huhu

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge