Terhibur!!


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


bila tgk video 4 bayi kembar yg gelak sakan ni buat ibu rasa terhibur..

teringat plak anak ibu yg sorang ni..

:: mifzal di Stesen KTM Sungkai ::

anak ibu sorang ni masa baby dulu..sangat susah nak gelak tau..agah la dia cemana pun..maintain je..berkelip2 je matanya nengok ibu dia duk agah dia..tp dia relaks jer…huhu..tp last2 ibu dpt discover cr cemana nak kasi mifzal senyum n gelak..dengan cuit hidunng or dagu dia..hehe..so dpt la tgk dia senyum or gelak..

:: gambar kenangan mifzal tgh gelak..masa baby dulu… ::

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


2 Responses

  1. mamashasha berkata:

    mifzal manis je even senyum sikit..hehe anak sapa la ni….

  2. ardinihumaira berkata:

    dah besau dia.. hehe.. comel pp tu 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge