Tak Sabarnya : Bulan Ogos Datang Lagi!!


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

hmmm…sedar x sedar dah masuk bulan Ogos dah kita tahun ni kan..rs sekejap je masa berlalu..

apa ada di bulan Ogos ni ha? rs mcm tertunggu2 plak..hehe..mmg tertunggu ni..tak sabar rasanya..semoga semuanya berjalan seperti yg dirancang..

apa dia? nnt la ibu cerita bila waktu nya dah sesuai..hehe..sabar eh..kalau nak tau..


Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


4 Responses

  1. mamashasha berkata:

    kau ainey saje je tau…meh aku teka sikit…birthday kau kan????

  2. Jue a.k.a Ibu Iman Zafran berkata:

    apakah…?? adakah…?? jeng! jeng! surprising!

  3. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    @mamashasha

    tunggu..hehe…ms sesuai nnt aku citer..

  4. mamashasha berkata:

    apa citer ni ainey? suspen nih!hehe

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge