Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Handphone Fasha Sandha Kena Curi?


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


kalau ikutkan rata-rata blgger ada buat entry psl..tp tajuk dia panjang lg iaitu ” Handphone Fasha Sandha kena curi,tunggu vide0 panasnya?…tp ibu saja pendekkan..sian dia…!! kenapa ibu kata kesian?

ibu x pernah hilang handpone..tp abah pernahla masa kami bercinta dulu…s ibu x tau cemana rs bila handphone hilang..tp handphone rosak selalu la..yg iu frust sekali masa handphone CSL ibu rosak..x leh bukak lgs…yg ibu frust sbbbyk contact no..kawan2..dlm tuh…tu sbb ibu x dpt nk cntct kawan2 lama ibu…bila derang contact..ibu x dpt cam nonya..kdg2 ada gak yg majuk..bila derang msg…ibu tanya balik..ni sapa…huhu…


pada Fasha Sandha tepon dia yg kena curi tu..mungkin dia leh gantikan dgn yg baru n lebih canggih sekelip mata je….tp mcmkita gak la..sure frustkan..segala yg adadlm hp tu pun hilang la dibawa lari..x kisah la cntct no ke..gambar ke..video ke..yg sejuk ke yang panas ke..gambar2 kenangan ke? bila dah kena curi..sure la memory card pun hilang bersama kan..kesian gak eh..mungkin gak hp tu ada sentimental value pd dia kan..

so..x yah la nak tunggu video panas ke video sejuk..ibu rs semua tu hak peribadi dia..yg kita x patut pun ceroboh sebnrnya…kalau betul dia ada melakukan benda2 yg x elok sekali pun..kita doakan la dia bertaubat..jgn plakkita gi wat dosa pi tgk video 2 yg x sepatutnya tu (kalau ada la)

ok..a x mau komen panjang lg..tepuk dada tanya selera (eh iman la..).

ps : bukan peminat Fasha Sandha pun

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


2 Responses

  1. Wanita Mutalib berkata:

    ngaper kalu hphone ilang ajer, orang tunggu video panas, tak baik kan..

    *tapi sebenarnye kiter pun pikir camtu sebenarnya wakakakakaakkaka jahatttt :p

  2. momguess berkata:

    saya pon bukan peminat FS

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge