Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Tahniah Buat Salleh Yaacob & Emi


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Tahniah buat Deejay, Pengacara, Pelakon & Penyanyi Salleh Yaacob serta pasangannya Samihah Sheikh Ali kerana telah melangsungkan perkahwinan mereka semalam.Ini merupakan perkahwinan keempat Salleh Yaacob..

hebat ya..dapat anak dara yg sgt cantik..cemana la salleh yaacob ni mengayat bini keempat dia ni ya..yg paling mengagumkan bini2 nya yg lain x membantah ya..bagus lah..

Petang td bos ibu ada tanya ibu..mcm mana bini baru salleh yaacob ni leh terima utk jd bini keempat..muda n terpelajar plak tuh..ibu hanya menduga..mgkin sbb Salleh Yaacob ni artis kot..apa2 pun itu semuakan ditentukan Allah..dah jodohkan.. 🙂

ps : kalau ibu..w/pun hantaran RM25 juta sekali pun..x sanggup rsnya nak jd yg ke-4, 3 or 2 sekalipun..ihik..korang sanggup ke? X pe lain org lain rasanya..tentu ada hikmah semua yg berlaku kan.. 🙂

Gambar : nampak sama padan je kan pengantin ni.. Hehe. Pic diambil dr Blog Yanmie

Posted with WordPress for BlackBerry Torch.

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge