Stok Untuk Mifzal


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

 
 :: stok bulanan mifzal ::
semalam ms ibu mengemas2 barang2 dapur yang diborong dari tesco kampar, ibu tgk banyak lak stok susu mifzal ni….kebiasaanya setiap bulan ibu akan borong 6 peks susu Nespray 1+…pastu campur nga stok sedia ada..skang ada 9 peks stok susu…cukup la kot sampai gaji bulan 3 plak..ibu borong…tp kan..kdg2 x cukup jgk..sbb mifzal ni kuat menyusu..malam saja paling kurang 2 botol susu 225 ml..tu yg badan dia sedikit naik skang ni..selera makan plak dah bertambah..alhamdulillah..
mujur gak dak mifzal ni nak minum susu murah…kalau la dibuatnya minum susu enfagrow ker…aduhai..byk duit tu..ya la..setin dah RM70 ++ kan..kalau nespray ni br RM20 ++ satu pek (1.0 kg)..itu blm masuk stok pampers..dan lain2 keperluan…kan..tp x kisah la keperluan utk anak..kena la ada kan…kan!


 :: tgh kusyuk tgk mickey mouse ::

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


2 Responses

  1. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    dayah —> dayah x per beli satu2..sbb byk tmpat leh cr yg murah..mcm ainey ni duk hulu..bila kuar ke pasaraya besar tuh..harus la memborong..kalau terputus bekalan susah nak cr. cam kat sungkai ni..kat pekan ada la tp pek kecik jer..ada jgk kedai yg x jual susu ni..huhu..

  2. Dayah berkata:

    byknye stok susu Mifzal..dayah tak penah beli byk2..salu beli satu pek je..penah jugak kata kat suami, jom la beli byk skit sbb dah tgh sale kan..tapi dia lak yang tak suka..ikut dia la..dia yg bok kuar duit..heheh

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge