Nak Mata Baru Lagi?


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


Berkaitan dengan entry Mata Baru

utk pengetahuan korang..spek dllm entry tu dah x tau kemana hilangnya..lama dah..tp ibu malas nak beria cari..lg pun ibu kan jenis yg x suka pakai spek….rugi je kan…beratus rm kuar ms buat spek tuh…

dah lama x pakai spek ni..ibu rasa cam mata ibu ni makin kabur la…mlm2 pun dah x berapa berani dah nak drive keta sbb silau ibu banyak gak..nsb baik skang ni abah dah berani dah drive keta..keta auto la katakan..hehe..

maknanya…bila mata dah rs cam makin rabun ni..harus la ibu buat semua spare mata kan..aduhai..duit lg kuar..tu la..ibu ni sgt cuai tau..yg lama tu elok lg tp kasi hilang plak….huhu..ntah abah bagi ke x nak buat semula ni???…

:: bakpo awok tak dok maso sayo nok ko awok nih??…huhu ::

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


3 Responses

  1. SyUhAdA berkata:

    aah..kna buat yg baru..
    klau tak nnti lg teruk..
    kbanyakan org ckp camtu..
    so,cpt2lah buat tau..

  2. Ciklinn berkata:

    huhuuhuh takpe gi beli baru.. mesti dia kasi punyer…

  3. Redbloodsnow berkata:

    dh serious ke tahap rabun akak ek.
    mcm zie kan. ziepun rabun gak taw
    tp x serious…so tuh yg mls nk
    pakaispec…heee heee

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge