Mifzal Di Klinik


 Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


dak mifzal ni..kalau tido dlm air-cond mmg akan kena selsema..bila dah selsema tu..kenkadang melarat jugak sampai batuk..tau la cuaca skang sgt2 panas..siang x yah ckp la…smmg sgt panas..malam pun cam tuh..bangun subuh x sejuk cam biasa..biasa tido berselimut..skang selimut tolak tepi..x pasang air-cond..x sejuk..mifzal pun x lena tido kalau cuaca panas..merengek je nnt dia..nak x nak kena gak pasang air-cond..

dah kena selsema tuh..ibu & abah bawak la mifzal ke klinik..ms sblm jumpa doc kemain gumbira dia..ke sana ke sini duk tawaf klinik tuh..nsb baik..klinik tuh kecik jer..org lak x ramai..ibu gi hr ahad, mlm lak tuh..

tapi..bila masuk je bilik jumpa doc..mifzal tgk je doc tuh..terys dia meraung..yg kelakarnya..menangis tp x kuar air mata..jenuh la pujuk..masa doc nak checkm nifzal merontak..doc tu ck..nangis x kuar air mata..ni saja je ni..manja lebih..hehe..

dah abih check..sekejap jer..kuar dr bilik doc..elok je daj mifzal ni..dah x nangis dah..ceria cam biasa..huhu..adik ni pantang tgk doc n misi..mesti nangis..dia ingat tu nak cucuk dia kot..hehe

:: hepi jer pas jumpa doc..siap makan gula2 sugus lg, doc kasi ::

dah dpt ubat..kami balik….ms nak kasi ubat kat mifzal..mmg mencabar tul..dia x nak minum ubat..nampak je picagari ubat tuh..terus nangis n lari sembunyi..x nak minum..terpaksa la plak..ibu n abah pegang..paksa makan..mmg meraung la..huhu..sampai ibu terpaksa berkeras..pegang dia kemas2..kalau x mmg dia meronta..x maun minum ubat..susah btl rs..

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


2 Responses

  1. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    suhida —> wah bestnya razi..suka mkn ubat..senang la nak suap kan..

  2. suhida berkata:

    ainey,lain lak dgn razi.kite ni nak suap izzat ubat, dia lak yang nganga2 mulut, nangis2 nak mkn ubat…sabo je ler.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge