Mifzal & Calculator







satu lg kegemaran mifzal bermain nga kalkulator..kalau dapat kalkulator..bukan pandai kira pun..tp suh ibu bukak button kalkulator tu untuk dia pasang balik…n yg ibu kagumnya..mifzal dpt pasang balik button tu dengan betul..dan siap pasang ballik..mifzal suh ibu tanggalkan balik utk dia pasang semula..cam tu la..layan dia sampai dia puas main nga kalkulator tu..kalau x layan..pandai majuk dah..

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


7 Responses

  1. kakngah berkata:

    bagus xtvt ni utk mamahirkan mifzal menggunakan deria mata & tgn.

  2. Bed berkata:

    ha ni bakal akauntan ni ainey….kalau shasha remote TV lak wat gitew….

  3. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    el –> aamiin el..hopefully gitu la..leh la ganti cita2 ibu yg x kesampaian ni..uhuk..

  4. el berkata:

    tak enginner or accountant sok besar nti kahhhh

  5. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    fazilzura –> ha ah..mmg penat tp terhibur nga gelagat anak ni..

    ryn –> tu la..pandai bubuh balik tuh..aku suka warna maroon ryn..tp x der lak warna tuh..hehe

  6. KasiH berkata:

    leh siap tanggal2 kalkulatornya…
    pandai lak tu letak balik…hehehe tgk mifzal leka kemain hadap kalkulator…

    lawo kalkulator kaler biru…dakunyer kaler pepel…

  7. fazilzura berkata:

    wahhhh … penat ler ibu nye melayan dok bukak tepek bukak tepek butan tu yek ..

    budk2 nk beso mcm2 pesen ler peel diorg ni

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge