Mifzal & Kaca Mata Hitam






nengok la..anak bujang ibu ni..pantang nampak spek mata itam..terus mintak suh pakai..skang dah pandai bergaya dah..hehe…

hmm..lama x share perkembangan mifzal kan..
alhamdulillah..mifzal membesar sihat n cerdas seperti kanak-kanak yang lain..

1. skang ni laju jer berlari..
2. suka berkawan..n pandai berkawan..
3. kurus sket berbanding dulu..kurang makan..asyik nak main jer..
4. sangat memilih makanan..
5. percakapan masih kurang..basic word je..
6. pandai mengira.. 1 & 2 je..
7. suka pomen menan
8. suka sgt nengok katun mickey mouse clubhouse
9. pandai angkat tangan takbir n letak tangan kat perut mcm org semayang..
10. suka kacau ibu n abah nya semayang..
11. marah kalau ibu n abah peluk2 (cemana nak dpt adik ni?) nak sayang dia je
12. pandai merajuk dah..

ni antaranya…

apa-apa pun..ibu gembira dengan perkembangan anak ibu ni..semoga terus membesar dengan jayanya..

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


8 Responses

  1. kakngah berkata:

    a lom pak
    a go go!!!~

  2. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    Reena –> hehe..tu la dah pandai bergaya dah..ha ah sgt jeles kalau peluk2 nga abahnya..tu la..cemana nak dpt adik kan..x puas bermanja lg..hehe

    el –> ihik..maceh..

    fazilzura –> encem ek..

    Bed –> ni mifzal semangat nak ngorat shasha ni..hehe

    suhida –> baik su..ha ah lama x borak kan..mifzal dah ok dah..after minum air penanwar tuh..mmg dah x bangun malam dah..tido sampai pag..menyusu pun sekali je..

    alyyani –> dah besar dah..setahun 7 bln dah..pikir2 gak ni nak kasi adik kat mifzal ke nnt dulu..huhu..

  3. alyyani berkata:

    DA BESAR ANAK BUJANG AINEY, BANYAK DAH MIFZAL CAPAI. TERUS MEMBESAR DGN CERDIK YE 🙂

  4. suhida berkata:

    ainey,pekabar.rasa mcm da lama tak sembang.mifzal da ok ke,yg kes bangun tgh mlm ajak main tu.
    da besar da mifzal ek..pandai da na pakai spek itam.hohoho.

  5. Bed berkata:

    encem boy tu..pandai bergaya mifzal ni…

  6. fazilzura berkata:

    amboiii encem nye dak tembam nii

  7. el berkata:

    wahhh budak kaca itam yg kacak…hehehehe

  8. Reena berkata:

    pandai bergaya mifzal…jealous ya..mcm mana nak bagi adik nanti…bagus perkembangan mifzal..somoga sihat selalu n selalu ada perkembangan positive…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge