Mifzal Arsyad Tengok Apa?


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

sebenarnya..gambar2 ni dah lama diamik..tp blm sempat upload lg…

jom..teka..apa yg ralit sgt dak mifzal ni duk tgk tu..kusyuk nampak..

 
  
  
 .
.
.
.
rupa2 nya…kartun ni..
.
.
.
.
 

:: mickey mouse clubhouse ::

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


2 Responses

  1. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    Aieza —> haha..hana pn sama ya minat mickey..mifzal pun cam tuh la..dah abis citer mickey mula la merengek..pas tuh aku umpan lak tgk dvd mickey kat pc..so bila abih citer mickey kat tv…dia suh buka kat pc lak..huhu..

  2. AieZa berkata:

    sama mcm hana.. 24jam mickey pun xpe.. bile kartun lain especially tigger n pooh start.. dia punye menangissss… perghh.. siap amik remote tu bg kt aku suh tuko mickey.. ater dia ingat aku yg ctrl siaran astro tu agaknya.. hahaha..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge