Mifzal Arsyad Jer!!


Ayookss..punya susah nak pikir nak buh tajuk apa utk entry ni…hehe..last2 buh mifzal arsyad jer..sbb nak citer pasal budak tecik ni..


Alhamdulilah…mifzal dah cukup 1 thn 5 bulan..bulan depan 1 thn setengah..rsny lama gak kan x citer pasal perkembangan terbaru mifzal..

:: berat dah lebih 13kg..(x larat nak dukung lama2) ::
:: Tinggi lum ukur lagi ::
:: gigi dah agak penuh..gigi geraham dh tumbuh..gigi depan dah penuh ::
:: makan still kurang..susu kuat minum ::
:: suka menari kalau dgr music ::
:: kalau kat rumah..ibu susah nak wat keje..sbb mifzal nk temankan dia tgk citer katun..(kena baring sebelah dia) ::
:: paling suka tgk citer katun kat channel PHDC 613 ::
:: suka nga katun MICKEY ::
:: bila jumpa kengkawan dia..main x ingat penat ::
:: bila biyak..akan tarik tangan ibu sampai bilik air..suh basuh ::
:: ckp masih kurang..(x sbr nak tunggu mifzal petah bercakap) ::

hmm..apa lagi ya..ihik..kita layan video n gambar dulu..
:: Bukan senang nak suh mifzal pandang kamera skang ni..uhuk ::


:: ayaaks…br pasan mifzal kutip makanan kat lantai..huhu..teruknya ibu ni ::

:: ralit dgr lagu iklan astro ceria.. ::

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


7 Responses

  1. Jue a.k.a Ibu Iman Zafran berkata:

    mifzal betul2 ikut muka akak kan..?? besar daa…

  2. Bed berkata:

    mifzal semakin comel!!!13 kg udah sama ngan shasha…belatttt….oooo tak larat mama…
    budak2 mmg suke tgk iklan astro ceria kan….tak lama lagi kalau mifzal pandai cakap…letih la ibu….heheeeeeee

  3. KasiH berkata:

    13kg? wahhh membesar dgn jayanya…adam aku tu cecah 10kg pastu statik tak gerak2…

  4. alyyani berkata:

    melopong mifzal tgk iklan tu ha. budak2 mmg suka iklan ek. mifzal makan ape tuh? da besar anak bujang ainey ni. nmpk bole jd anak soleh nih.

  5. fazilzura berkata:

    heheheh sgt montel ini budak ye..

    akil now berat pun leh tahan tp bdn kurus jek .. buas sgt2 dh ..

  6. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    to zie : ha ah..mifzal ni walaupun kurang makan..tp bdn tetap maintain..hehe..

  7. ZiE berkata:

    dah besar dah mifzal kan ainey… beratnyeee boleh tahan tu. Hana 1thn 5bulan baru 10.4kg tu pun aku dahtak sangup nak dukung belom 13kg lagi…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge