Mari Menabung!!

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


hehe…dari kecik mmg kena ajarkan anak2 ni menabung..biar besar nnt jd seorang yah pandai control kewangan kan…


mfzal ni kan..pantang nampak duit syiling……duit syilling plak..mmg berterabur la dlm umah ni…nasib baik ada mifzal yg rajin kutip…pas tu masukkan dlm tabung…heheh…bagus anak ibu..

hopefully..mifzal akan jadi seorang yg suka menabung…bila dah besar nnt…

ps : ibu bizi sket pg ni…so x leh nak celoteh panjang2..layankan je..gambar mifzal tu ya…

 1,247 jumlah dibaca,  1 dibaca hari ini

Jom Kongsi!
About Ibu Mifzal 1507 Articles
Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.

4 Comments

  1. ney — ya la..dah besar nnt tau la apa nak buat nga duit2 tu ya..

    nome —> kah…anak sapa lg..anak ibu la..hehe..

    bed — ha ah..mmg tabung agro bank pun..hehe..

  2. boleh jadi model agro bank ni…ehhhh betul ke tu agro bank nye tabung?main sedap je kan…

    elok la kecik2 diajar menabung ainey…sikit2 lama2 jadi bukit..

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*