Mari Menabung!!


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


hehe…dari kecik mmg kena ajarkan anak2 ni menabung..biar besar nnt jd seorang yah pandai control kewangan kan…


mfzal ni kan..pantang nampak duit syiling……duit syilling plak..mmg berterabur la dlm umah ni…nasib baik ada mifzal yg rajin kutip…pas tu masukkan dlm tabung…heheh…bagus anak ibu..

hopefully..mifzal akan jadi seorang yg suka menabung…bila dah besar nnt…

ps : ibu bizi sket pg ni…so x leh nak celoteh panjang2..layankan je..gambar mifzal tu ya…

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


4 Responses

  1. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    ney — ya la..dah besar nnt tau la apa nak buat nga duit2 tu ya..

    nome —> kah…anak sapa lg..anak ibu la..hehe..

    bed — ha ah..mmg tabung agro bank pun..hehe..

  2. mamashasha berkata:

    boleh jadi model agro bank ni…ehhhh betul ke tu agro bank nye tabung?main sedap je kan…

    elok la kecik2 diajar menabung ainey…sikit2 lama2 jadi bukit..

  3. nome berkata:

    chomelnyer tabung mifzal…kecik2 dah pandai menabung…anak sapa la tu ek? ekeke…

  4. ney berkata:

    masa kcik2 ni la nk menabung~nanti da besar duet tabung asek korek je nk beli topup` heeetu saya la tu~

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge