Makan-Makan Sempena Birthday FIL


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

ibu..just nk share gmbar2 ms mkn2 kt restoran makanan siam kt Ipoh, sempena birthday FIL ibu minggu lepas..
kiranya semua adik badik belah abah ada..ya la adik badik abah duk dekat2 jer..paling jauh pun Ipoh, seronok la berkumpul ramai2 kan..

:: 5 meja disambung ::

:: seronok berkumpul ramai2 ::

:: FIL ibu yg berkopiah putih berbaju hijau ::

:: tinggal ini jer ::

:: budak kecik ni ingat nak main je ::

:: vroom..vroom.. ::

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


6 Responses

  1. Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata:

    kat mana korang makan2 ni?
    best la

  2. alyyani berkata:

    macam penah makan je kt sini. ipoh kan? tp mmg best dapat makan seafood ramai2. tp bukan makan sgt pun, sembang je lebih. heheh.. mifzal tu main tak makan ke?

  3. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    mamashasha —> haha..x sempat nak snap sbb lapar..terus balun..lama tul menunggu makanan sampai..tu la..kami selalu gak berkumpul cam tuh..ujung bulan 2 ni birthday mifzal lak..mungkin buat makan2 cam tu gak la..

  4. mamashasha berkata:

    aikkkk dah tinggal pinggan nape baru nk snap ainey…hehee meriahnye dpt kumpul ramai2 mcm ni….

  5. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    ryn —> ha ah..suka sgt dia nga benda2 beroda cam tuh..tu la..keluarga fil aku ni alau bekumpul meriah..senang nak berkumpul..sbb semua dekat kan..

  6. Ryn berkata:

    Mifzal mesti tak lepas car dia eh…sama je ngn pangai adam..dulu car, now motor plak..

    meriah sambutan beday FIL ko…best2!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge