Khairul Fahmi Dituduh Minum Arak?


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Setelah beberapa hari tak dapat online..ibu sgt terkejut bila membaca entry di beberapa buah blog mengenai cerita Khairul Fahmi Che Mat a.k.a penjaga gol pasukan bola sepak kebangsaan dituduh meminum arak ketika berparti di Werner’s Bukit Bintang..

Ada gk blog yg ibu baca adalah penafian peminat Apex ni yg beliau bukan meminum arak tetapi minum air berkarbonat sahaja..

Pada ibu..x kira la kalau minum ke x minum..bila berada dlm situasi begitu..akan timbul fitnah.. apex sendiri yg create keadaan yg boleh menimbulkan syak wasangka orang..kiranya sendiri cari penyakit la kan..

Sejak putus tunang n bercinta dgn dahlia teck ni mcm2 dgr cerita kurang manis ttg apex..prestasi pun makin menurun…asyik bolos je gol..mgkin skang tgh sibuk bercinta dan berparti kot..hehe..

Ps : perempuan yg baik utk lelaki yg baik.. :p

Sumber gambar : melvister.com

image
image

Posted from WordPress for Android

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


2 Responses

  1. Tina Othman berkata:

    huhu mcm2 lah dia ni skrg ni, elok2 dapat perempuan yg baik pergi cari yg lain

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge