Hasil Kesenian & kekreatifan Mifzal Arsyad

31 Oktober 2011 Ibu Mifzal 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera Aduhai..tgk la apa yg anak ibu ni buat sorang2..abih di’hiasi’ lantai rumah..mana lak dia dpt marker pen biru tu…nsb whiteboard marker..x de la susah nk

 0 total views

Selamat Pengantin Baru Ros Maizan & Sauffe

31 Oktober 2011 Ibu Mifzal 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera ibu ada cerita dlm entry “Mifzal Arsyad Demam & Balik Kampung” mengenai majlis perkahwinan adik ibu.. Alhamdulillah, adik ibu ije (Ros Maizan) dan pasangannya Sauffe

 0 total views

Khairul Fahmi Dituduh Minum Arak?

31 Oktober 2011 Ibu Mifzal 2

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera Setelah beberapa hari tak dapat online..ibu sgt terkejut bila membaca entry di beberapa buah blog mengenai cerita Khairul Fahmi Che Mat a.k.a penjaga gol pasukan

 0 total views

Mifzal Arsyad Deman & Balik Kampung

27 Oktober 2011 Ibu Mifzal 0

Assalamulaikum WBT & Salam Sejahtera Hari ni hari Khamis, 27 Oktober 2011. Dah sehari semalam Mifzal Arsyad demam on & off…bila diberi ubat demam, suhu badannya turun tapi selepas kesan

 0 total views

Giveaway Dari Yanmie Online

25 Oktober 2011 Ibu Mifzal 1

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera ibu sangat tertarik dengan giveaway yang dianjurkan oleh blogger otai Yanmie kat blog beliau..hadiahnya header blog..ibu dh terjah dah blog yg sponsor hadiah header tu..mmg

 0 total views

Seronok Tengok MasterChef Malaysia

24 Oktober 2011 Ibu Mifzal 2

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera baru semalam ibu berpeluang untuk tgk program realiti MasterChef Malaysia. al-maklumlah..tv kan sentiasa di ‘conquer’ oleh budak kecik sorang tuh..x de can la ibu n

 0 total views

Satelit ‘Mati’ Diramal Jatuh Di China

24 Oktober 2011 Ibu Mifzal 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera GAMBAR tidak bertarikh dikeluarkan EADS Astrum menunjukkan satelit penyelidikan saintifik ROSAT yang dilancarkan pada 1990. BERLIN: Sebuah satelit yang tidak lagi berfungsi dilaporkan memasuki atmosfera

 0 total views