Kesukaan Mifzal

Ini lah salah satu kesukaan Mifzal. Stereng kereta. Aduhai! Masuk sahaja ke kereta, mesti nak terkam ke stereng. Macam lah dia yang nak bawa kereta kan. Sekarang ini pun. Kalau ibu tengah drive, Mifzal tetap nak duduk di riba ibu. Konon sambil nak pegang stereng. Tapi, ibu tak bagi dia pegang kecuali kereta tak bergerak. Bahaya tau!

Jom, Mifzal bawa ronda-ronda dengan kereta.

Mifzal Suka Stereng

Kalau kereta tengah parked, ibu bagi sahaja Mifzal memulas-mulas stereng kereta ke kiri dan kanan. Dia tak sabar nak bawa kereta la tu. Besar nanti, rajin travel kot nanti. Hehe. Tapi, dah besar nanti, selagi tak ada lesen, jangan harap ibu nak bagi Mifzal bawa kenderaan. Tak kira lah motorsikal atau pun kereta. Hehe.

 598 jumlah dibaca,  1 dibaca hari ini

Jom Kongsi!
About Ibu Mifzal 1507 Articles
Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.

6 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*