Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Kesukaan Mifzal


Ini lah salah satu kesukaan Mifzal. Stereng kereta. Aduhai! Masuk sahaja ke kereta, mesti nak terkam ke stereng. Macam lah dia yang nak bawa kereta kan. Sekarang ini pun. Kalau ibu tengah drive, Mifzal tetap nak duduk di riba ibu. Konon sambil nak pegang stereng. Tapi, ibu tak bagi dia pegang kecuali kereta tak bergerak. Bahaya tau!

Jom, Mifzal bawa ronda-ronda dengan kereta.

Mifzal Suka Stereng

Kalau kereta tengah parked, ibu bagi sahaja Mifzal memulas-mulas stereng kereta ke kiri dan kanan. Dia tak sabar nak bawa kereta la tu. Besar nanti, rajin travel kot nanti. Hehe. Tapi, dah besar nanti, selagi tak ada lesen, jangan harap ibu nak bagi Mifzal bawa kenderaan. Tak kira lah motorsikal atau pun kereta. Hehe.

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


6 Responses

  1. kakngah berkata:

    mifzal jd pemandu berhemah k…
    takmo pandu laju2
    takmo langgar undang2
    (^__^)

  2. Tinie berkata:

    ifzal muka gangster la…
    takut…wei
    hehehehe

  3. ZiE berkata:

    hana pun suka stereng.. pantang masuk kereta sure pegang stereng

  4. ai berkata:

    pandai ke budak mulat ni bawak kete???

  5. nizajeff berkata:

    karang..ibu dok sebelah mifzal yg drive..wakakakakaka

  6. nasz berkata:

    mmg budak2 ni suke dgn stereng…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge