Kerana Sultan Brunei & Azrinaz Mazhar Hakim


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Ya….!!! kerana kisah perceraiaan & keyword Sultan Brunei & Azrinaz Mazhar Hakim la blog ibu dikunjungi ramai visitors pada hari ni…

mungkin jumlah visitors tu masih kecik kalau nak dibandingkan nga otai2 blogger kan..tp bagi ibu masih besar jumlahnya..

di saat ibu rasakan sejak akhir2 ni blog ibu makin sunyi n kurang dikunjungi..tp hari ni…mak aih..meriah plak ibu rasa..hehe..

selalunya setiap hari..sgt2 la payah nak dapatkan 30 org visitors @ lebih…tp dek kerana penangan kisah sultan brunei..blog ibu menjadi hot sekejap…

memang orang lebih suka baca kisah2 hangat seperti ini kan…hmmm…

ps : klik SINI untuk entry berkaitan

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


2 Responses

  1. alyyani berkata:

    cite2 sensasi ni mmg org suka baca. alya pun sama. hehehe.. menyumbang pada hits ainey. pagi2 tgk blog ainey terus klik 😉

  2. miMiE aZiMaSK ^V^ berkata:

    woouuu… giler banyak hitz…. hihihihii

    klik sinie jom ke blog mimie azimask 😀 …

    salam singgah 1st timer dari blog ben..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge