Jom Tengok!


Hehe, ibu ini memang tak ada kerja lah ni. Duduk tayang bulu mata Mifzal pula. Bukan apa, ibu sebenarnya jealous. Bulu mata Mifzal lebih panjang dari bulu mata ibu.

Bulu mata Mifzal.

Dari dalam perut lagi, ibu selalu cakap dekat mifzal. “Harap-harap, bulu mata Mifzal nanti ikut Abah Mifzal”. Panjang. Hehe, ibu suka! Ibu suka!

Bulu Mata

Panjang tak bulu mata Adik?

Tuan punya bulu mata.

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


6 Responses

  1. kakngah berkata:

    amboi…. pnjg btl bulu mata mifzal.
    tak yah pakai hak pelesu.
    ori beb!

  2. ieda berkata:

    panjang bulu mata dia..sama cam amsyar bulu mata panjang ikut abah dia tp kening jer x mau ikut abah..kalo x mesti lebat..

  3. ZiE berkata:

    panjangggg betol bulu mata anak teruna mu ni ainey…. melentik lak tu….

  4. elly berkata:

    o blu mata mifzal ikut ayah yer… qimie x mo lak ikut papa die sbb papa die pon pya blu mata pjg… ade gak mama die ni ckp ms dri lam perut hehehe tapi bentuk muka je ikut papa dia…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge