Jom Minum!!


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

malam semalam..mifzal tarik tangan ibu..ajak ibu pegi dapur..ibu pun ikut je la..sampai kat peti ais..mifzal bukak peti ais tuh..la..baru ibu pasan..minuman kegemaran mifzal dah abih..sian sgt..ibu ckp kat mifzal, “ sorry sayang..air adik dah abih..nnt ibu beli ya

aduhai..kesal sgt ibu x check stok air mifzal..ibu ingat ada lagi..sbb ibu rasa ibu baru je beli air tuh..dah petang tu ibu singgah je kedai..beli barang2 dapur..huhu..sian mifzal..nsb baik dia x mengamuk nak kan air tuh..dah la dah malam..kedai pun dah tutup..

so ptg td..balik je dr kerja ibu terus singgah kedai belikan mifzal air sollivitenya.. baru best kan minum dik ya..

:: minum separuh pakai straw..pas tu straw ntah kemana dibalingnya ::

::  ingat minum cam dalam cawan agaknya ::

:: tu dia..::

:: sedap ke? ::

:: hmm..yummy ::

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


6 Responses

  1. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    su —> hehe..tu la..derang ni kan..ingat minum dlm cawan je..derang puas minum cam tu kot..

    zura —> pipi je bambam..badan dah slim dah..bidak2 mmg suka minum susu kultur ni kan..

    nome —> ha ah mie..dulu selalu beli yakult..ok la mifzal minum..pas tu bila beli yakult nga solivite..mifzal x mauh dah minum yakult..nak solivite je..last2 abahnya yg perabihkan yakult tu..aku pun x suka yakult sbb sgt2 manis..

  2. nome berkata:

    mifzal suke solivite yer…comel je cara dia minum gogok(betul ke mie eja nih) tuh…ala2 minum dlm cawan…

  3. fazilzura berkata:

    wahhh dak mifzal stil bam bam yek .. bagus.. akil baru je nk kembang balik..
    akil pun ske minum air tu .. mmg selalu ado stok kat umh , x pun vitegen …

  4. saveme_zero berkata:

    hahaha..klu alya pun cam gitu la. ingat minum dlm cawan agaknya

  5. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    RoSe –> ini mmg mood dia nak minum..kalau mood dia nak main..abih air sebotol tu dia tumpahkan atas lantai..huhu

  6. RoSe berkata:

    wahhh sedapnya mifzal minum air tu…xajak auntie rose pun minum sama..hehhe…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge