Jadual Pembayaran Gaji Kakitangan Awam Tahun 2016


Wah, dah dekat-dekat hujung bulan ini, mula lah tertanya-tanya “eh! gaji bulan ni bila ya?”. Kalau kakitangan awam persekutuan rasa macam baru sahaja dapat bonus kan? Macam ibu, dah dapat gaji awal bulan Januari ni. Masuk sekali dengan bonus. Kiranya, bonus 2015 dilewatkan dan gaji Jan 2016 diawalkan. Okay, ibu nak kongsi jadual pembayaran gaji kakitangan awam bagi tahun 2016.

Pembayaran Gaji Kakitangan Awam

Gaji ibu untuk bulan-bulan berikutnya akan sama sahaja dengan kakitangan awam persekutuan yang lain..Jadi ini boleh dijadikan rujukan untuk ibu dan kawan-kawan semua.

gaji kakitangan awam 2016

Jadual Pembayaran Gaji Kakitangan Awam Tahun 2016

*kredit to http://www.tehpanas.com

Wah!! Tahun 2016 ini nampak gayanya tak ada yang tarikh gajinya diawalkan. Semuanya selepas tarikh 20 haribulan. Okay juga tu, kalau dapat gaji awal sangat memang seksa tau nak menunggu gaji seterusnya macam tahun 2015. Hehe.

Apa pun, diharapkan tahun ini dan seterusnya, kita dapat merancang kewangan kita dengan sebaiknya, semoga simpanan dan aset bertambah…amiin.. 😀

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge